Dagbok 11 juni 2004

Stapelbäddsparken kommer att erbjuda något för alla sorters skateboardåkning. Grabbarna här på bilden har precis avverkat en vertsession på Area 51 i Göteborg. På bilden ser ni: Stefan Hauser, Tommy Hagberg, jag själv och Magnus Olsevik.
Area 51 har för övrigt byggt en ny pool som är väl värt ett besök.
Kolla in www.bunkeberget.com för mer information.

