Dagbok 16 februari 2005

Bondi Beach, Australien har fått en helt ny skatepark som invigs 26/2. Läget är ju helt ok! När vi ska bygga Stapelbäddsparken så kommer vi att ta hjälp av en kille från Australien. Mer information om vilka som ska bygga kommer senare.

