Från arkivet 2004: Love ”Rastamannen” Rydstern
Här har ni Love från Malmö, en av många nya skejtare som fostras på Bryggeriet. Love kommer med all säkerhet att synas flitigt i Stapelbäddsparken, eftersom han bara bor 5 minuter därifrån.

1. Namn, ålder?
Love Rydstern, 11 år.
2. Hur länge har du åkt skateboard och varför började du?
Jag har skejtat i ungefär 1 år och jag började för att det såg kul ut!
3. Beskriv en vanlig dag i Loves liv!
Vaknar kl.7.00, drar mig i en halvtimme. Äter och drar till skolan. Kommer hem
och äter igen, ringer några kompisar och går ut med hunden. Sen drar till Bryggeriet.
4. Hur ofta är du på Bryggeriet?
Ungefär 3 gånger i veckan!
5. Vilka brukar du skejta med?
Kalle b, Mila, Geo, Sebbe, Alex, Jonte, Kalle R och Fernando.
6. Vilket är ditt favorittrick och varför?
Backside smithgrind, bara för att det är en skön känsla att glida fram i smith.
7. Hur känns det att Malmö får en helt ny betongskatepark nästa år?
Det kommer kännas skönt att ha en betongpark i Västra Hamnen, för jag
cycklar dit på fem minuter. Att det är utomhus är som en riktigt smarrig kebab.
8. Vad gör du när du inte åker skateboard?
Jag sitter framför Tv:n och sover.
9. Vilken musik lyssnar du på?
AC/DC dude!!
10. Avslutande ord?
Skejt är livet!

